Anti-aging dieet

Volgens het anti-aging dieet kunt u het verouderingsproces vertragen. Bent u benieuwd naar dit dieet? Lees dan snel verder voor meer informatie.

Hoe werkt het anti-aging dieet?

Volgens het anti-aging dieet, bestaan er voedingsstoffen die u 'jong' maken, en andere voedingsstoffen die u ouder maken. Door een keuze te maken uit de jongmakende producten, zou u in enkele maanden tijd er jonger uitzien, en u fitter en gezonder voelen. Om het dieet te volgen hebt u een tabel met voedingsmiddelen nodig. In die tabel worden voor ieder voedingsmiddel punten gegeven. Als u zorgt dat u iedere week 1500 punten overhoudt, dan ziet u er, volgens het dieet, binnen drie maanden jonger uit. Producten die hoog scoren in de tabel zijn zuurkool, water, volkorenpasta, papaya, avocado, uien, rode bieten, haring en zalm, gevogelte, linzen, en droog fruit. Ook krijgt u bijvoorbeeld punten voor een teentje knoflook, of een theelepel lijnzaad. U krijgt minpunten voor de oudmakers, waarvan de frisdrank de meeste minpunten geeft.

Voor wie is het anti-aging dieet geschikt?

In eerste instantie lijkt het best moeilijk om aan de aanbevolen hoeveelheid punten te komen. Een portie jongmakende groenten levert bijvoorbeeld maar 30 punten op. Als u 7 x per week de juiste groenten neemt, levert dat aan het einde van de week 210 punten op. Om het aantal punten te halen, kunt u veel water drinken, als u 4 glazen per dag drinkt, zit u op 120 punten per dag. Dan heeft u de helft van de wekelijkse punten bij elkaar. Het is wel een afwisselend dieet, wat het gemakkelijker maakt om het te volgen.


Copyright 2009-2017 Afslanken-Afvallen.nl - Linkpartners