Blijf-Fit dieet

Het Blijf- Fit dieet heeft als doel ervoor te zorgen dat u zich fitter voelt. Lees snel verder voor meer informatie.

Hoe werkt het Blijf-Fit dieet?
Volgens het Blijf -Fit dieet voelt u zich beter als u zich aan de volgende lijst met regels houdt:
  • 1. U mag dagelijks niet meer dan 2 sneetjes volkorenbrood;
  • 2. U mag geen suiker, wel zoetstof;
  • 3. U mag geen aardappelen, rijst, avocado, bruine of witte bonen, pasta of andere zetmeelrijke voedingsmiddelen;
  • 4. U mag maximaal 1 glas alcohol per dag, geen bier;
  • 5. Geen room, volle melk, ijs, milkshakes, sorbets
  • 6. Geen snoep of toetjes, met uitzondering van fruit of gelatinepudding zonder suiker.


  • Voor wie is het Blijf-Fit dieet geschikt?
    Hoewel het dieet simpel en gevarieerd lijkt, krijgt u niet alle voedingsstoffen binnen, u mag namelijk haast geen zetmeel. Het is dus beter dit dieet niet te lang te volgen. Als u zich op de lange termijn ook gezond en fit wilt blijven voelen, dan is het belangrijk dat u meer afwisseling in uw voedingspatroon brengt. Als u zich alleen aan de tweede regel (geen suiker), en de laatste drie regels houdt, dan zult u ook beter op een gezond gewicht blijven, terwijl u dan veel afwisselender en gezonder kunt eten.


    Copyright 2009-2017 Afslanken-Afvallen.nl - Linkpartners