Water drinken tijdens het lijnen

Bij bijna iedereen is bekend dat voldoende water drinken van belang is, zeker bij het afvallen. Elke dag heeft u zeker 1,5 - 2 liter vocht nodig om u gezond en fit te voelen. Dit vocht kan bestaan uit water, thee, caloriearme frisdranken, sappen, melk en koffie.

Velen hebben moeite om voldoende vocht binnen te krijgen. U herkent te weinig vocht in uw lichaam aan een urine die erg geel is. Dit komt doordat er dan teveel afvalstoffen vermengd zijn met te weinig vocht. Wanneer u te weinig vocht binnen krijgt, krijgt u last van hoofdpijn en sufheid. Doordat u te weinig drinkt, kunt u als u hier aanleg voor heeft een blaasontsteking krijgen.

Water drinken tijdens het afvallen blijkt uit verschillende onderzoeken een goede manier te zijn om gezond en snel af te vallen. Ondanks het feit dat het geen wondermiddel is, werkt het tegen overbodige kilo's. Dat komt doordat u door het drinken van water een voller gevoel krijgt, waardoor u minder snel trek heeft. Ook wanneer u voor iedere maaltijd een glas water drinkt, zult u sneller een vol gevoel krijgen.

Wanneer u te weinig vocht binnenkrijgt, zal het lichaam vocht en zout vasthouden als reserve. Door voldoende water te drinken, hoeft het lichaam deze reserves niet op te slaan en kan het water zijn reinigende werking doen. Het neemt namelijk afvalstoffen mee.

Water drinken is dus een belangrijke zaak bij het afvallen. Wel is hierbij een gezonde leefstijl en voldoende beweging nodig om deze manier te laten slagen.


Copyright 2009-2017 Afslanken-Afvallen.nl - Linkpartners